1986
De wisselwerking tussen marketing en strategisch beleidsvorming bij Nederlandse bedrijven
Publication
Publication
Bedrijfskunde , Volume 58 - Issue 4 p. 414- 422
Oit artikel is een vervolg op 'Marketing-planning en strategische beleidsvorming bij Nederlandse bedrijven', verschenen in Bedrijfskunde 1986/3 (Wierenga e.a., 1986). In dat artikel werd betoogd dat een goede wisselwerking tussen marketing en strategische beleidsvorming van cruciaal belang is voor het voortbestaan van de onderneming.
Additional Metadata | |
---|---|
, | |
hdl.handle.net/1765/12533 | |
ERIM Article Series (EAS) | |
Bedrijfskunde | |
Organisation | Erasmus Research Institute of Management |
Wierenga, B., Vollering, J. B., Amsterdam, R., & Poederbach, C. J. (1986). De wisselwerking tussen marketing en strategisch beleidsvorming bij Nederlandse bedrijven. Bedrijfskunde, 58(4), 414–422. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/12533 |