Dit rapport omvat de weerslag van het Vooronderzoek dat verricht is in het kader van het project "Industriele Marketing" dat het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) uitvoert met steun van het Ministerie van Economische Zaken. Doelstelling van het project is om met aanbevelingen te komen tot verbetering van het niveau van Industr iele Marketing Management in Nederland en tot aanzetten voor verbeterde opleidingen in Industriele Marketing. Ten behoeve van het project is een Begeleidingscommissie ingesteld onder voorzitterschap van drs. G. van der Plassche, oud-voorzitter van de Directie van CEMY en lid van het NIMABestuur. De samenstelling van de Begeleidingscommissie is als bijlage toegevoegd. Als projectleider treedt op drs. E.J. van der Lek, Bedrijfsadviseur Industriele Marketing en voorzitter van de Industr iele Marketing Groep (IMG) van het NIMA.

, , ,
Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), Den Haag
hdl.handle.net/1765/18139
ERIM (Electronic) Books and Chapters
Erasmus Research Institute of Management

Mensinga, E. H. P., Vollering, J. B., & Wierenga, B. (1985). Industriele marketing in Nederland: Plaatsbepaling, theoretisch kader en vooronderzoek in de kantoormachinebranche. ERIM (Electronic) Books and Chapters. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/18139