Accountmanagement heeft vele dimensies. Waarom gaah bedrijven verder met klanten waar ze niets dan verlies aan lijden? Reputatie, ervaring, innovatief vermogen, management focus, marktkennis: allemaal mogelijk antwoorden. Accountmanagement heeft praktische recht toe recht aan aspecten. Maar gaat ook in op de problematieken van strategische accounts die misschien zelf niet winstgevend zijn maar wel essentieel voor de toekomst. Dat dit consequenties heeft voor de accountplannen is duidelijk. De auteurs zijn hoogleraar en consultant bij een adviesbureau. Een combinatie van abstractie en praktijk. Een interessant boek voor accountmanagers in dynamische en innovatieve markten waarin de beoordeling van de waarde van een klant niet afhangt van diens orderomvang. Een aanvulling voor commerciƫle beslissers.

,
Samsom Bedrijfsinformatie, Alphen aan de Rijn
hdl.handle.net/1765/12687
ERIM (Electronic) Books and Chapters
Erasmus Research Institute of Management

Verbeke, W., & Nagy, J. (1999). Adaptief en strategisch accountmanagement. ERIM (Electronic) Books and Chapters. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/12687


Additional Files
AdaptiefAccMan_1999.jpg Cover Image , 7kb