ERIM Article Series (EAS)
Collection
Collection
-
Ontwikkelen in de methoden van marktonderzoek (I) Article
Tijdschrift voor Marketing, 12(2), 30-34.February 1978 -
Ontwikkelen in de methoden van marktonderzoek (II) Article
Tijdschrift voor Marketing, 12(3), 70-81.March 1978 -
Beschrijving, exploratie en vergelijking van meerdimensionale keuzemodellen aan de hand van de politieke partijkeuze in Nederland Article
Kwantitatieve methoden : nieuwsbrief voor toegepaste statistiek en operationele research / Vereniging Voor Statistiek, 3(2), 19-63.June 1978 -
Het aanbod van consumptie aardappelen, een economische analyse Article
Economisch-Statistische Berichten, 927-932.January 1979 -
Het meten van reclame-effecten in de recreatie Article
Tijdschrift voor Marketing, 7-10.December 1979 -
Multidimensional models for the analysis of consumer' perceptions and preferences with respect to agricultural and food products Article
Journal of Agricultural Economics, 21(1), 83-97.January 1980 -
De marktkundige benadering in de voorlichting Article
Tijdschrift voor agologie, 32-46.January 1980 -
Gebruiker-georienteerde informatiesystemen voor marketing beslissingen Article
Tijdschrift voor Marketing, 3-10.January 1980