1992-04-01
Marketing Support Systemen: een veelzijdig instrumentarium voor de marketeer
Publication
Publication
Tijdschrift voor Marketing , Volume 26 p. 32- 38
Cijfertjes kunnen de marketeer nooit vervangen. Ervaring, kennis, en intuitie zijn immers niet weg te denken vaardigheden in de marketing. Marketing Management Support Systemen doen dan ook geenszins afbreuk aan de kennis, ervaring en intuitie van de marketeer. Integendeel zelfs betogen B. Wierenga en G. H. van Bruggen. Met MMSS kunnen deze vaardigheden juist optimaal tot hun recht komen.
Additional Metadata | |
---|---|
, | |
hdl.handle.net/1765/12522 | |
ERIM Article Series (EAS) | |
Tijdschrift voor Marketing | |
Organisation | Erasmus Research Institute of Management |
Wierenga, B., & van Bruggen, G. (1992). Marketing Support Systemen: een veelzijdig instrumentarium voor de marketeer. Tijdschrift voor Marketing, 26, 32–38. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/12522 |