1986
Marketing Planning en Strategische Beleidsvorming bij Nederlandse Bedrijven
Publication
Publication
Bedrijfskunde , Volume 58 - Issue 3 p. 273- 286
Marketing-management en strategische beleidsvorming zijn twee belangrijke aandachtsvelden bij de bestudering van ondernemingen en andere organisaties. Hoewel beide gebieden duidelijk van elkaar te onderscheiden zijn, kan een scheiding tussen deze twee voor een onderneming alleen maar desastreuze gevolgen hebben. Immers, marketing-management houdt zich niet alleen bezig met operationele zaken, zeals de instelling van de marketing-mix voor de produkten, maar ook met lange-termijnbeslissingen, zoals de keuze van de juiste produkt/marktcombinaties en de positionering van de onderneming daarbinnen.
Additional Metadata | |
---|---|
, , | |
hdl.handle.net/1765/12532 | |
ERIM Article Series (EAS) | |
Bedrijfskunde | |
Organisation | Erasmus Research Institute of Management |
Wierenga, B, Vollering, J.B, Amsterdam, R, & Poederbach, C.J. (1986). Marketing Planning en Strategische Beleidsvorming bij Nederlandse Bedrijven. Bedrijfskunde, 58(3), 273–286. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/12532
|