1975-06-01
Het huishoudelijk verbruik van boter
Publication
Publication
Maandschrift Economie: tijdschrift voor algemeen economische en sociaaleconomische vraagstukken , Volume 39 - Issue 9 p. 486- 488
In het artikel wordt eerst het effekt van de verschillende elementen van de marketing mix op de boterconsumptie gemeten. Vervolgens wordt het aldus verkregen inzicht toegepast op de formulering van het marktbeleid voor boter. Hacker's commentaar heeft betrekking op een onderdeel van het eerste gedeelte van het artikel: hij maakt een aantal kanttekeningen bij de econometrische analyse van het huishoudelijk verbruik van boter. Ik zal trachten puntsgewijs hierop te reageren.
Additional Metadata | |
---|---|
, | |
hdl.handle.net/1765/12563 | |
ERIM Article Series (EAS) | |
Maandschrift Economie: tijdschrift voor algemeen economische en sociaaleconomische vraagstukken | |
Organisation | Erasmus Research Institute of Management |
Wierenga, B. (1975). Het huishoudelijk verbruik van boter. Maandschrift Economie: tijdschrift voor algemeen economische en sociaaleconomische vraagstukken, 39(9), 486–488. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/12563 |