1999
Adaptief en strategisch accountmanagement
Publication
Publication
Accountmanagement heeft vele dimensies. Waarom gaah bedrijven verder met klanten waar ze niets dan verlies aan lijden? Reputatie, ervaring, innovatief vermogen, management focus, marktkennis: allemaal mogelijk antwoorden. Accountmanagement heeft praktische recht toe recht aan aspecten. Maar gaat ook in op de problematieken van strategische accounts die misschien zelf niet winstgevend zijn maar wel essentieel voor de toekomst. Dat dit consequenties heeft voor de accountplannen is duidelijk. De auteurs zijn hoogleraar en consultant bij een adviesbureau. Een combinatie van abstractie en praktijk. Een interessant boek voor accountmanagers in dynamische en innovatieve markten waarin de beoordeling van de waarde van een klant niet afhangt van diens orderomvang. Een aanvulling voor commerciƫle beslissers.
Additional Metadata | |
---|---|
, | |
Samsom Bedrijfsinformatie, Alphen aan de Rijn | |
hdl.handle.net/1765/12687 | |
ERIM (Electronic) Books and Chapters | |
Organisation | Erasmus Research Institute of Management |
Verbeke, W., & Nagy, J. (1999). Adaptief en strategisch accountmanagement. ERIM (Electronic) Books and Chapters. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/12687 |