2020-08-01
Longread: Hoe gaat het met de peers? Over adolescenten en hun relaties met leeftijdgenoten in tijden van COVID-19.
Publication
Publication
Pedagogiek in Praktijk , Volume 116 p. 36- 41
Hoe gaan adolescenten in tijden van COVID-19 om met leeftijdgenoten? Welke impact hebben de eerste en de nieuwe overheidsrichtlijnen en de maatschappelijke veranderingen op contacten en relaties tussen broers en zussen, klasgenoten, vrienden en jonge geliefden? En wat doet dit met jeugdwelzijn? Wetenschappers op het gebied van peerrelaties van adolescenten benoemen in dit artikel wetenschappelijk onderbouwde zorgen, en geven adviezen over hoe ouders en pedagogische professionals kunnen omgaan met deze veranderingen en de (nieuwe) behoeften van adolescenten.
Additional Metadata | |
---|---|
hdl.handle.net/1765/131135 | |
Pedagogiek in Praktijk | |
van de Bongardt, D., & Peer Relations Researchers network, PRR. (2020). Longread: Hoe gaat het met de peers? Over adolescenten en hun relaties met leeftijdgenoten in tijden van COVID-19. Pedagogiek in Praktijk, 116, 36–41. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/131135 |
Additional Files | |
---|---|
publisher's information |