1999
Coöperaties en Marketing: Twee geloven op één kussen?
Publication
Publication
Bank & Bestuurder , Volume 99 - Issue 3 p. 16- 17
Is het inderdaad zo dat cooperatie en marketing "strange bedfellows" zijn die niet bij elkaar pass en ? In dit artikel zal het tegendeel worden marketing. Sterker noq, in deze voor de betoogd en worden aangetoond dat ook een cooperatle als de Rabobank met vrucht gebruik kan maken van de denkwijzen en methoden van bankwereld zo turbulente tijd, gekenmerkt door nieuwe concurrentie en nieuwe tecbnoloqieen, is een marketingbenadering essentieel om te overleven.
Additional Metadata | |
---|---|
, | |
Rabobank | |
hdl.handle.net/1765/17996 | |
ERIM Article Series (EAS) | |
Bank & Bestuurder | |
Organisation | Erasmus Research Institute of Management |
Wierenga, B. (1999). Coöperaties en Marketing: Twee geloven op één kussen?. Bank & Bestuurder, 99(3), 16–17. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/17996 |