2014-11-06
Klantbelang centraal bij medewerker maar niet in bankcultuur
Publication
Publication
Economisch-Statistische Berichten , Volume 99 - Issue 4697 p. 696- 699
Abstract
Bankmedewerkers willen het klantbelang voorop zetten maar voelen zich belemmerd door de bankcultuur. Het vertrouwen in de organisatie hapert, medewerkers worden niet gemotiveerd door de gestelde prestatiedoelen en krijgen te weinig ruimte van de leidinggevende. Een verdere afname van het belang van prestatiedoelen kan het klantbelang ten goede komen.
Additional Metadata | |
---|---|
, | |
doi.org/http://www.economie.nl/artikel/klantbelang-centraal-bij-bankmedewerker-maar-niet-bankcultuur, hdl.handle.net/1765/77596 | |
EUR-ISS-EDEM | |
Economisch-Statistische Berichten | |
Organisation | International Institute of Social Studies of Erasmus University (ISS) |
van Staveren, I. (2014). Klantbelang centraal bij medewerker maar niet in bankcultuur. Economisch-Statistische Berichten, 99(4697), 696–699. doi:http://www.economie.nl/artikel/klantbelang-centraal-bij-bankmedewerker-maar-niet-bankcultuur |