2001
Ideologische armoede in het onderwijs
Publication
Publication
Didaktief & school : opinie en onderzoek voor de schoolpraktijk , Volume 31 - Issue 5 p. 7- 8
Kunnen primair en voortgezet onderwijs nòg meer worden overgelaten aan decentraal overleg en aan de tucht van de markt? Is het onderwijs niet beter af, wanneer het zich weer oriënteert op zijn pedagogische provincie? Peter Rutgers stelt, dat de huidige crisis in het onderwijsbeleid voor een belangrijk deel valt terug te voeren op het ontbreken van een visie op onderwijs en opvoeding en op het loslaten van de menselijke factor.
Additional Metadata | |
---|---|
, | |
hdl.handle.net/1765/970 | |
Didaktief & school : opinie en onderzoek voor de schoolpraktijk | |
Organisation | Department of Public Administration |
Rutgers, E.P. (2001). Ideologische armoede in het onderwijs. Didaktief & school : opinie en onderzoek voor de schoolpraktijk, 31(5), 7–8. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/970
|