1984
Marketing, economie en bedrijfskunde: een bijzondere drieschaar (1)
Publication
Publication
Tijdschrift voor Marketing , Volume 18 - Issue 1 p. 3- 11
Rede, uitgesproken door prof. dr. ir. B. Wierenga op 1-12-1983, bij aanvaarding van het ambt van gewoon hoogleraar in de faculteit der economische wetenschappen van de Erasmus Universiteit Rotterdam en bij het Interuniversitair Instituut Bedrijfskunde. Deze rede is in verband met de lengte in twee delen opgesplitst, waarvan deel 2 in februari zal verschijnen. Nevenstaande inleiding zal bij elk der delen geplaatst worden.
Additional Metadata | |
---|---|
, | |
hdl.handle.net/1765/12537 | |
ERIM Article Series (EAS) | |
Tijdschrift voor Marketing | |
Organisation | Erasmus Research Institute of Management |
Wierenga, B. (1984). Marketing, economie en bedrijfskunde: een bijzondere drieschaar (1). Tijdschrift voor Marketing, 18(1), 3–11. Retrieved from http://hdl.handle.net/1765/12537 |